Annonsørinnhold fra

Logo, Font, Text

Derfor fungerer lokale historier best

Amedia, Norges største lokalavis-konsern, tar unike grep for å møte den økende etterspørselen etter lokaltilpasset innholdsmarkedsføring.

Stadig flere bedrifter og organisasjoner forstår hvor viktig lokal historiefortelling er i moderne markedsføring.

Næringsdrivende med ambisjoner om å ta en posisjon i et tøft marked, skape gode kunderelasjoner og tillit hos forbrukere, har skjønt at god, nær og troverdig innholdsmarkedsføring er et viktig verktøy for å få det til.
Amedia tar konsekvensen av den økte etterspørselen, og tar et grep som er unikt innenfor innholdsmarkedsføring i Norge: Amedia Innholdsbyrå satser på lokale innholdsprodusenter med journalistkompetanse på plass over hele landet.


- Det beste med jobben er at jeg får jobbe fulltid med video. I tillegg møter jeg mange hyggelige mennesker. Når man er så sosial og nysgjerrig som meg, så er det en herlig kombinasjon, forteller Lars Martin Kræmer, innholdsprodusent i Vestfold og Buskerud.

Lars Martin er vokst opp i Tønsberg, og den lokalkunnskapen er gull verdt i jobben. På fritida bruker han tida på billedkunst og ikke minst bandet «Tear Us Apart».

Hans kollega Siw Merete Myhre har bodd i Drammen hele livet og kunne ikke tenke seg noe annet. I hverdagen er hun opptatt av å skape fine hverdager for familien sin, kollegene og, ikke minst, seg selv. Den største roen finner hun i Drammensmarka med joggeskoene på.

-Jeg liker mennesker, er nysgjerrig og det er derfor en sann glede å boltre seg med interessante historier fra alle de spennende bransjene du finner i Buskerud og Vestfold, forteller kollega Siw Merete Myhre.


Automotive design, Motor vehicle, Car
  • Ta kontakt med Siw og Lars Martin for en uforpliktende prat om ditt behov for markedsføring.

  •  siw.myhre@amedia.no

    +47 920 93 093

  • lmk@amedia.no

    +47 920 10 500

  • Bli bedre kjent med Amedia Innholdsbyrå her



KONTAKT OSS:


Logo, Font, Text

Godt innhold, ekte historier med ekte mennesker i hovedrollen, påvirker forbrukere på en helt annen måte enn tradisjonell reklame er i stand til. 

Den gode, nære historien er relevant og engasjerende, og ingen er bedre i stand til å fortelle disse kommersielle historiene enn lokale innholdsprodusenter som kjenner regionene sine bedre enn bukselomma si.



"

Amedia Innholdsbyrå tok utfordringen og løste den på en fantastisk måte.

Hasse Lindmo, direktør for kommunikasjon og bærekraft i Redningsselskapet

-Grepet med lokale innholdsprodusenter gjør at Amedia Innholdsbyrå kan betjene både lokalt næringsliv, men også store nasjonale aktører som vil fortelle historier fra alle de fantastiske landsdelene i Norge, sier Sara Narvhus Oksdøl, daglig leder i Amedia Innholdsbyrå.

Den økte etterspørselen gjør at Amedia Innholdsbyrå styrer mot en omsetning på 85 millioner kroner i år.

Lokalavisene til Amedia er godt egnet for distribusjon av innholdsmarkedsføring. Nye undersøkelser viser at folk har stor tillit til norske aviser. 

Redningsselskapet er en av mange kunder som har benyttet seg av den unike lokale kompetansen til Amedia Innholdsbyrå (tidligere Spray).

- Redningsselskapet hadde en idé til en kampanje for å rekruttere frivillige til våre sjøredningskorps. Kampanjen krevde hyperlokale filmer, budskap og intervjuer over hele landet. Dette ønsket vi å få gjort raskt, rimelig og uten en eneste reise. Amedia Innholdsbyrå tok utfordringen og løste den på en fantastisk måte. Den innsatsen og engasjementet er med på å gjøre oss i stand til å berge liv og verdier. Takk for en enestående jobb med å sikre oss nye frivillige, sier Hasse Lindmo, direktør for kommunikasjon og bærekraft i Redningsselskapet.

Vi har laget innholdsmarkedsføring for en rekke aktører i Buskerud/Vestfold. Her ser du noen av dem.

På nettsiden til Amedia Innholdsbyrå finner du flere caser fra oss.